JĘZYK ANGIELSKI
ilustracja

Rymowany angielski

Na naszych zajęciach pojawia się coraz więcej rymowanych słów, dzięki temu dzieci o wiele lepiej przyswajają materiał.

Little hedgehog, little hedgehog

What do you want to eat?

The bear? - niedźwiedzia?

The pear?- gruszkę?

The sun?- słońce

The plum?- gruszkę?

The bubble?- bańkę mydlaną?

The apple- jabłuszko?

The bear, sun, bubble are yucky- niedźwiedź, słońce, bańka mydlana są fuj.

The pear, plum, apple are yummy - gruszka, śliwka, jabłko są pycha

więcej
ilustracja

Little hedgehog, little hedgehog....

Na zajęciach z języka angielskiego starsze grupy poznały nazwy jesiennych owoców;). Podczas utrwalania nowych treści towarzyszy nam the hedgehog- jeż.

 

Little hedgehog, little hedgehog- mały jeżu, mały jeżu

What do you wany to eat?- co chcesz zjeść?

The apple?- jabłko?

The plum?- śliwkę?

The pear?- gruszkę?

więcej
ilustracja

My big blue hat

Grupa Zajaczki na zajęciach z języka angielskiego poznaje nazwy ubrań jesiennych, dlatego też bardzo chętnie słuchają nowej piosenki. Tekst przedstawiam poniżej:

Where's my jumper? My big red jumper?- Gdzie jest mój sweter, mój duży czerwony sweter ?

Brrrrr! It's cold today- Brrrrr! jest dzisiaj zimno

Where's my hat my big blue hat ?-  Gdzie jest moja czapka, moja duża czerwona czapka?

Brrrrr! It's cold today - Brrrr! jest dzisiaj zimno

Where's my scarf my bg yellow scarf ?- Gdzie jest mój szalik, mój duży żółty szalik?

Brrrrr! It's cold - Brrrr! jest dzisiaj zimno

 

 

więcej
ilustracja

HOUSE- MOUSE

Dzieci z naszego przedszkola uwielbiają zabawę HOUSE- MOUSE. Polega ona na odnalezieniu myszki, którała się w jednym z czterech domów. Celem zabawy jest utrwalenie kolorów oraz podstawowego słownictwa wynikającego z rymowanki.

There were four houses- Były sobie cztery domy

The brown house- brązowy dom

The orange house- pomarańczowy dom

The pink house- różowy dom

And the  purple house- i fioletowy dom

There was a little mouse- była sobie mała myszka

Little house, little house  are you in the ................... house ?- mała myszko, mała myszko czy jesteś w  .................. domu ?

więcej
ilustracja

I like blue ...

Na zajęciach z języka angielskiego pojawiły się kolory, aby lepiej utrwalić ich nazwy, postanowiłam przedstawić dzieciom następującą rymowankę:

I like blue - I like you (ja lubię niebieski - ja lubię was)

I like red - I like bread (ja lubię czerwony - ja lubię chleb)

I like green - I like a small bean ( ja lubię zielony - ja lubię małą fasolkę)

I like yellow - The sun and banana are yellow ( ja lubię żółty - słońce i banan są koloru żółtego)

więcej
ilustracja

eyes, ears, mouth

Grupa Zajączki chętnie uczestniczy na zajęciach z języka angielskiego, poniżej przedstawiam treść piosenki, z którą zapoznały się maluszki :)

eyes, ears mouth x2 - oczy, uszy, buzia

wiggle them about x2 (dzieci potrząsają głowami)

eyes, ears, mouth x2

więcej
ilustracja

Let's count to five - policzmy do pięciu !

Na zajęciach z języka angielskiego dzieci poznały nową rymowankę.

Number one touch the sun - numer jeden dotknij słońca

Number two touch the shoe - numer dwa dotknij buta

Number three touch the bee - numer trzy dotknij pszczoły

Number four - open the door - numer cztery - otwórz drzwi

Number five -  HIGH FIVE ! - numer pięć - przybij piątke !

więcej
ilustracja

Let's say hello

Na języku angielskim Wiewiórki, Biedronki i Jeżyki poznały nową piosenkę na powitanie, a brzmi ona następująco:

Bread and butter - chleb i masło

marmalade and jam - marmolada i dżem

let's say hello as loud as we can - powiedzmy cześć tak głośno jak tylko potrafimy

HELLO - CZEŚĆ (dzieci mówią głośno)

Bread and butter

marmalade and jam

let's say hello as quiet as we can - powiedzmy cześć tak cicho jak tylko potrafimy

hello - cześć (dzieci mówią cicho)

Bread and butter

marmalade and jam

let's say hello as fast as we can -  powiedzmy cześć tak szbko jak tylko potrafimy

hello- cześć (dzieci mówią szybko)

Bread and butter

marmalade and jam

let's say hello as slow as we can -  powiedzmy cześć tak powoli jak tylko potrafimy

hello - cześć (dzieci mówią powoli)

Bread and butter

marmalade and jam

let's say hello as high as we can -  powiedzmy cześć tak wysokojak tylko potrafimy

hello - cześć (dzieci mówią piskliwym głosem)

Bread and butter

marmalade and jam

let's say hello as low as we can -  powiedzmy cześć tak nisko jak tylko potrafimy

hello - cześć (dzieci mówią niskim głosem)

więcej